FRAKT OG GEBYRER
Frakt kommer i tillegg. Fra 125 Kr
ANGRERETT
Angrer du kjøpet, har du rett til å returnere varen innen 14 dager. Det eneste kravet er at varene ikke er brukt eller skadet.
PAKKER SOM IKKE BLIR HENTET
Pakker som ikke hentes innen 2 uker sendes automatisk tilbake til oss . For uavhentede pakker som kommer i retur må det betales returfrakt og behandlingsgebyr pålydende 300,-
DELING AV INFORMASJON
Selskapet vi vil aldri selge eller leie ut dine personlige opplysninger til tredjeparter for bruk uten ditt samtykke.
INFORMASJONSKAPSLER (COOKIES)
Vi bruker informasjonskapsler og annen teknologi til å holde oversikt over din elektroniske samhandling med våre nettsteder. Informasjon som samles inn gjennom bruk av en cookie er ikke koblet til noen personlig identifiserende informasjon, med mindre du blir en test eller betalende kunde.
REKLAMASJON: INFORMASJON OM PRODUKTER MED FEIL ELLER MANGLER
Vi ønsker at våre kunder skal være helt fornøyde med produktene de kjøper fra oss. Dersom du oppdager en feil eller mangel ved et produkt du har mottatt, ber vi deg vennligst følge retningslinjene nedenfor for en effektiv reklamasjonsprosess:
Varsling: Dersom du oppdager feil eller mangler ved et produkt, ber vi om at du varsler oss så raskt som mulig.
Tidsfrist for Varsling: Vi ber om at du informerer oss innen 2 dager etter at du har oppdaget feilen eller mangelen. Dette bidrar til en rask og effektiv håndtering av saken.
Unntak for Begrenset Internett- eller Telefontilgang: For kunder som av ulike grunner ikke har tilgang til internett eller telefon, tillater vi en maksimal varslingstid på 1 uke etter oppdagelsen av feilen eller mangelen.
Når vi har godkjent reklamasjonen, reparerer vi varen eller sender deg en ny.
Vi har rett til å redusere beløpet for den tiden du har kunne bruke varen.